DET MINNES OM ÅRSMØTE FOR VINGTOR RC CLUB TIRSDAG 3. FEBRUAR 2015

Publisert: 12. januar 2015

Varsel om årsmøte gikk ut allerede i desember men det kan være på sin plass å minne om dette på nytt. Klubben avholder sitt årsmøte tirsdag 3. februar kl. 1900 og som vanlig møtes vi i lokalene til Nordre Skøyen hovedgård.

Saker til behandling må senest være innlevert 16. januar 2015 kl. 1200.

Benytt gjerne e-postadressen post@vingtor.org

* Klubbstyret holder et forberedende møte rett etter denne dato.
* Sakspapirer og ytterligere informasjon sendes medlemmene uke 5.

Årsmøte er det møtet i året hvor alle har en spesiell mulighet til å påvirke klubbens drift. Har du gode ideer eller forslag til forbedring eller nye aktiviteter, er årsmøte det rette tidspunktet. Kanskje du ønsker å være med i styret? Ta i så fall kontakt med valg komiteen!

Se innkalling og sakspapirer i Vingformasjon nr 1 / 2015.

Hilsen styret

Post Form (#2)