Ekstraordinært årsmøte tirsdag 4. mars

Publisert: 21. februar 2014

I februar holdt klubben sitt ordinære årsmøte. Protokollen fra møte er klar og lagt ut på hjemme- siden under ”Arkiv”. Årsmøtet gikk greit for seg, men blant annet under valget kom det frem at valgkomiteen hadde funnet frem til en sammensetning av klubbstyret som ikke var helt i hen- hold til klubbens lovverk. Da det også ble funnet feil på regnskap og budsjett, ble det vedtatt å holde et ekstraordinært årsmøte som en post på kommende mars-møte.

1. INFORMASJON FRA STYRET
- Nytt fra styret / post
- Referat fra klubbledermøtet
2. EKSTRAORDINÆRT ÅRSMØTE
2. Godkjenne innkallingen, saksliste og
forretningsorden.
3. Velge dirigent og referent samt to
medlemmer til å underskrive protokollen.
7. Behandle idrettslagets organisasjonsplan.
3. KAFFE, KAKER OG LODDSALG
- Klubben stiller med kaffe og noe å bite i. Loddboka går rundt.
4. BEGRENSNING AV STØY
- Jens Kristian Lindland forteller litt om hvilke råd modellflyseksjonen i NLF gir oss modellflygere vedrørende sinte naboer og uønsket lyd. Er dette noe vi kan benytte i vår klubb?
5. OVERSIKT SERTIFIKATER
- Kim Fritsch gir oss en oversikt over hva som gjelder innen de forskjellige sertifikatene vi har for organisert modellflyging.

Vingformasjon 14.02
Organisasjonsplan Vingtor 2014
Lov for Vingtor 2014

Navnet hans er Tore Jemtegaard. Trykker du på fanen for klubbstyret og sekretær/webmaster så finner du telefonnummeret hans 🙂

Hei. Har en sønn som ønsker hjelp til litt spoling. Fikk beskjed om å snakke med en Gjemtegård...? Finner ikke noe nr jeg kan ringe. Kan noen hjelpe meg her? På forhånd takk! Og hvis Gjemtegård ser dette så ring meg gjerne på 91565920🙃

Hei Jan Erik Uthus! Moro at du vil begynne å fly igjen. Send meg din e-post adresse eller telefon nr så sender jeg deg en link. Du finner min epost under klubbstyret i menyen over.

Hei
En liten kveldstime på stripa.
Nydelig golfbaneklipp. Mange takk til de arbeidsomme ildsjelene Kåre og Terje. Terrassen er også blitt nyoljet og fin. Dette er bra. Tar kanskje en tur på dagen i morgen også. Er spådd noe krossvind, ca 4 ms, men jeg må få litt trening på det også.

Flystripa er klippet onsdag 07.09.22 med god hjelp av Terje.