Ekstraordinært årsmøte tirsdag 4. mars

Publisert: 21. februar 2014

I februar holdt klubben sitt ordinære årsmøte. Protokollen fra møte er klar og lagt ut på hjemme- siden under ”Arkiv”. Årsmøtet gikk greit for seg, men blant annet under valget kom det frem at valgkomiteen hadde funnet frem til en sammensetning av klubbstyret som ikke var helt i hen- hold til klubbens lovverk. Da det også ble funnet feil på regnskap og budsjett, ble det vedtatt å holde et ekstraordinært årsmøte som en post på kommende mars-møte.

1. INFORMASJON FRA STYRET
- Nytt fra styret / post
- Referat fra klubbledermøtet
2. EKSTRAORDINÆRT ÅRSMØTE
2. Godkjenne innkallingen, saksliste og
forretningsorden.
3. Velge dirigent og referent samt to
medlemmer til å underskrive protokollen.
7. Behandle idrettslagets organisasjonsplan.
3. KAFFE, KAKER OG LODDSALG
- Klubben stiller med kaffe og noe å bite i. Loddboka går rundt.
4. BEGRENSNING AV STØY
- Jens Kristian Lindland forteller litt om hvilke råd modellflyseksjonen i NLF gir oss modellflygere vedrørende sinte naboer og uønsket lyd. Er dette noe vi kan benytte i vår klubb?
5. OVERSIKT SERTIFIKATER
- Kim Fritsch gir oss en oversikt over hva som gjelder innen de forskjellige sertifikatene vi har for organisert modellflyging.

Vingformasjon 14.02
Organisasjonsplan Vingtor 2014