Velkommen til årsmøte i Vingtor! Viktig informasjon om klubbkontingenten. Fint om du tar med deg sakspapirer på møtet.

Sakspapirer til årsmøte 2018

Møte
Publisert: 22. januar 2018

Tirsdag den 6. februar er det igjen tid for klubbens årsmøte. Møtet pleier å gå greit og hyggelig for seg så det er bare å møte opp. Det blir satt frem kaffe og kaker og det blir god tid til en hyggelig prat. Under selve årsmøte delen, må vi ta stilling til innkomne forslag, fremtidig budsjett og holde et valg.
Årsmøtet avholdes i lokalene til Nordre Skøyen Hovedgård fra kl. 19:00.

1. Informasjon fra styret
- Nytt fra NLF
- Status flyplassen – Containeren er på plass!
- Diverse

2. ÅRSMØTE
2. Godkjenne innkallingen, saksliste og forretningsorden.
3. Velge dirigent og referent samt to medlemmer til å underskrive protokollen.
4. Behandle idrettslagets årsmelding.
7. Fastsette medlemskontingent for året 2019.
9. Bestemme idrettslagets organisasjonsplan.
10. Foreta følgende valg:
a) Leder, nestleder, sekretær og kasserer.
b) Øvrige styremedlemmer og varamedlemmer.

3. LØST PRAT, KAFFE, KAKER
- Klubben stiller med kaffe og noe å bite i.

4. MÅNEDENS MODELL
- Jens Kristian tar med seg sitt nyeste flyprosjekt.
- Kroppen kom støpt ferdig, men vingen har han bygget selv.
Vel møtt tirsdag 6. februar.

Last ned Vingformasjon nr 1/2018 for å få tilgang til saksdokumentene.

VIKTIG INFORMASJON OM KONTINGENT FOR 2018
I år kommer ikke fakturaen for Vingtor-kontingenten dumpende ned i postkassa! Luftsportforbundet har sendt ut informasjon til alle medlemmer om dette, men erfaringsmessig er det veldig lett å overse slik informasjon, og derfor vil styret komme med en ekstra påminnelse.
Kontingenten til Vingtor, sammen med medlemskap i Luftsportsforbundet og modellflyseksjonen, har tidligere blitt administrert av Luftsportsforbundet, som sendte ut papirfaktura til alle sine medlemmer. Sånn er det ikke lengre. Fra og med i år går all innbetaling av kontingent via idrettsforbundet; gjennom deres internettside: www.minidrett.no. Dette betyr at alle må gå inn på denne siden, og logge seg inn. De som ikke har bruker på minidrett, må opprette en, ved å klikke på "Ny bruker" øverst til høyre. Idrettsforbundet anbefaler at kontingenten betales med kort, direkte fra internettsiden.
Derfor: Gå inn på www.minidrett.no og betal kontingenten derfra! Har du problemer med dette, ta kontakt med styret, så skal vi prøve å hjelpe til. Vi vil også gå gjennom dette på årsmøtet 6. februar, så møt opp! MVH Styret

MODELLFLYMESSE EKEBERG
Velkommen til modellflymessen i Ekeberg-hallen, Søndag 11. februar 2018.
Årets messe vil blir mer omfattende enn noensinne. Vi får besøk av flere interessante butikker, klubber og ikke minst et nytt tilbud for de yngste "Ekebergbanen".
Pris for inngang er kr. 100,-
Vi har også rigget areale for dem som vil selge brukt utstyr. Ta med ditt gamle utstyr som støver ned og selg det slik at det får forlenget liv.

GRASROTANDELEN
I løpet av 2017 tilførte Grasrotandelen hele kr. 7 979,44 til Vingtors kasse. Det er 20 spillere som støtter klubben. Tusen takk til dere! Og vi ønsker flere. Stå på også i 2018! Måtte dere vinne store premier.