Første klubbmøte i Vingtor vil være klubbens årsmøte. Sakspapirer kommer senere, her er kun et varsel med frist for innsending av saker.

Varsel om årsmøte 2020

Publisert: 7. januar 2020

VARSEL OM ÅRSMØTE 2020
4. FEBRUAR 2020 kl. 1900
Første møte over nyttår vil være klubbens årsmøte tirsdag 4. februar.
På årsmøtet bestemmes klubbens retning for de kommende år. Saker behandles, kontingent fastsettes og det gjøres valg av leder og styremedlemmer.
I forkant kan du fremme ideer eller forslag til forbedringer i klubben.
Har du ønske om å være med i styre og stell? Ta i så fall kontakt med valgkomiteen ved Roy Nylander, telefon 917 40 095 .
• Frist for innlevering av saker er satt til 15. januar 2020.
• Alle sakspapirer sendes medlemmene uke 5/2020.

Se også Vingformasjon nr 9/2020