Tirsdag 5. februar er det årsmøte i klubben. Frist for saker til behandling er 14. januar.

Varsel om årsmøte. Pluss info om stengt flyplass

Publisert: 7. januar 2019

VARSEL OM ÅRSMØTE 2019
5. FEBRUAR 2019 kl. 1900
Første klubbmøte i det nye året vil være klubbens årsmøte. Det avholdes tirsdag 5. februar 2019.
Årsmøtet er det møtet i året hvor alle medlemmer har mulighet til å påvirke klubbens drift. Har du gode ideer eller forslag til forbedringer, er årsmøte det rette stedet å legge saken frem.
Har du ønske om å være med i styret? Ta i så fall kontakt med valgkomiteen ved Kay Krogstadmo telefon 918 56 883.

• Frist for innlevering av saker er satt til
    14. januar 2019.
  • Alle sakspapirer sendes medlemmene uke 4/2019.

OBS! INFO FRA STYRET !OBS

På grunn av begravelse vil Vingtors flyplass være stengt hele tirsdag 8. januar.
Takk for at du respekterer dette.

Post Form (#2)