Vingtor inviterer til årsmøte 2021 den 2. februar på Microsoft Teams. Bli med fra sofaen du også.

Velkommen til årsmøte 2021

Møte
Av: Tore Jemtegaard
Publisert: 26. januar 2021

VINGFORMASJON
Medlemsavis for Vingtor RC Club
Nr. 1 / 2021

Innkalling til årsmøte tirsdag 2. februar 2021 kl. 19:00
Som tidligere varslet innkalles det herved til årsmøte i Vingtor RC Club tirsdag 2. februar. Slike møter er viktige og pleier å gå greit for seg. Men i år blir avviklingen annerledes. På grunn av pandemien kan vi ikke møtes fysisk så mange av gangen. Årsmøtet vil derfor foregå via dataløsningen «Microsoft Teams». Du vil i løpet av uken motta en e-post fra styret inneholdende en invitasjon til Teams-møte. Det er gratis å benytte Teams og alt skjer via nettleseren på din PC, nettbrett eller telefon. Les mer om Teams under. Så velkommen til årsmøte på på Teams fra kl. 19:00.

INFORMASJON FRA STYRET
- Nytt fra NLF
- Flyplassen
- Diverse

ÅRSMØTE

2. Godkjenne innkallingen, saksliste og forretningsorden.
  3. Velge dirigent og referent samt to medlemmer til å underskrive protokollen.
  4. Behandle idrettslagets årsmelding.
  7. Fastsette medlemskontingent for året 2022.
  9. Bestemme idrettslagets organisasjonsplan.
  10. Foreta følgende valg:
    1. ) Leder, nestleder, sekretær og kasserer.
    2. ) Øvrige styremedlemmer og varamedlemmer.

ORDET ER FRITT
Kaffe og kaker må du dessverre ordne selv.

Vel møtt tirsdag 2. februar.

SAKSDOKUMENTER
Alle sakspapirene er sendt medlemmene via e-post.
Du finner de også i Vingtors dokumentarkiv.
• Årsberetning
• Resultatregnskap 2020
• Forslag og saker
• Styrets forslag til medlemskontingent 2022
• Styrets forslag til budsjett 2021
• Styrets forslag til organisasjonsplan
• Valgkomiteens innstilling

HVA ER TEAMS – HVORDAN FUNGERER DET?
Du vil i løpet av uken få tilsendt en e-post fra styret som inneholder en invitasjon til et Teams-møte. Finn frem PC'n din, nettbrettet eller smart-telefonen og fem minutter før tiden, blir du med på møtet ved å klikke på den første linken i e-posten.
En nettleser vil åpne seg og spørre deg om hvordan du vil bli med. Det enkleste er å velge «Fortsett i denne nettleseren». Si ja til at Teams kan bruke mikrofon og kamera og skriv inn navnet ditt. Trykk så «Bli med nå». Så er det bare å vente til møtelederen setter i gang. Vi høres og sees!

STYRET MINNER OM:
å betale kontingenten for 2021. Vi ønsker veldig mye å ha deg med videre i klubben 🙂 Log deg inn på Min idrett.

å sette Grasrotandelen i Norsk Tipping til Vingtor RC Club. Du gjør dette enkelt ved å sende SMS «Grasrotandelen 994040715» til 60000 (tjenesten er gratis).

Navnet hans er Tore Jemtegaard. Trykker du på fanen for klubbstyret og sekretær/webmaster så finner du telefonnummeret hans 🙂

Hei. Har en sønn som ønsker hjelp til litt spoling. Fikk beskjed om å snakke med en Gjemtegård...? Finner ikke noe nr jeg kan ringe. Kan noen hjelpe meg her? På forhånd takk! Og hvis Gjemtegård ser dette så ring meg gjerne på 91565920🙃

Hei Jan Erik Uthus! Moro at du vil begynne å fly igjen. Send meg din e-post adresse eller telefon nr så sender jeg deg en link. Du finner min epost under klubbstyret i menyen over.

Hei
En liten kveldstime på stripa.
Nydelig golfbaneklipp. Mange takk til de arbeidsomme ildsjelene Kåre og Terje. Terrassen er også blitt nyoljet og fin. Dette er bra. Tar kanskje en tur på dagen i morgen også. Er spådd noe krossvind, ca 4 ms, men jeg må få litt trening på det også.

Flystripa er klippet onsdag 07.09.22 med god hjelp av Terje.