Vingtor inviterer til årsmøte 2021 den 2. februar på Microsoft Teams. Bli med fra sofaen du også.

Velkommen til årsmøte 2021

Møte
Av: Tore Jemtegaard
Publisert: 26. januar 2021

VINGFORMASJON
Medlemsavis for Vingtor RC Club
Nr. 1 / 2021

Innkalling til årsmøte tirsdag 2. februar 2021 kl. 19:00
Som tidligere varslet innkalles det herved til årsmøte i Vingtor RC Club tirsdag 2. februar. Slike møter er viktige og pleier å gå greit for seg. Men i år blir avviklingen annerledes. På grunn av pandemien kan vi ikke møtes fysisk så mange av gangen. Årsmøtet vil derfor foregå via dataløsningen «Microsoft Teams». Du vil i løpet av uken motta en e-post fra styret inneholdende en invitasjon til Teams-møte. Det er gratis å benytte Teams og alt skjer via nettleseren på din PC, nettbrett eller telefon. Les mer om Teams under. Så velkommen til årsmøte på på Teams fra kl. 19:00.

INFORMASJON FRA STYRET
- Nytt fra NLF
- Flyplassen
- Diverse

ÅRSMØTE

2. Godkjenne innkallingen, saksliste og forretningsorden.
  3. Velge dirigent og referent samt to medlemmer til å underskrive protokollen.
  4. Behandle idrettslagets årsmelding.
  7. Fastsette medlemskontingent for året 2022.
  9. Bestemme idrettslagets organisasjonsplan.
  10. Foreta følgende valg:
    1. ) Leder, nestleder, sekretær og kasserer.
    2. ) Øvrige styremedlemmer og varamedlemmer.

ORDET ER FRITT
Kaffe og kaker må du dessverre ordne selv.

Vel møtt tirsdag 2. februar.

SAKSDOKUMENTER
Alle sakspapirene er sendt medlemmene via e-post.
Du finner de også i Vingtors dokumentarkiv.
• Årsberetning
• Resultatregnskap 2020
• Forslag og saker
• Styrets forslag til medlemskontingent 2022
• Styrets forslag til budsjett 2021
• Styrets forslag til organisasjonsplan
• Valgkomiteens innstilling

HVA ER TEAMS – HVORDAN FUNGERER DET?
Du vil i løpet av uken få tilsendt en e-post fra styret som inneholder en invitasjon til et Teams-møte. Finn frem PC'n din, nettbrettet eller smart-telefonen og fem minutter før tiden, blir du med på møtet ved å klikke på den første linken i e-posten.
En nettleser vil åpne seg og spørre deg om hvordan du vil bli med. Det enkleste er å velge «Fortsett i denne nettleseren». Si ja til at Teams kan bruke mikrofon og kamera og skriv inn navnet ditt. Trykk så «Bli med nå». Så er det bare å vente til møtelederen setter i gang. Vi høres og sees!

STYRET MINNER OM:
å betale kontingenten for 2021. Vi ønsker veldig mye å ha deg med videre i klubben 🙂 Log deg inn på Min idrett.

å sette Grasrotandelen i Norsk Tipping til Vingtor RC Club. Du gjør dette enkelt ved å sende SMS «Grasrotandelen 994040715» til 60000 (tjenesten er gratis).

Post Form (#2)