Hjertelig velkommen til Vingtors første møte i 2020. Dette er årsmøte hvor viktige beslutninger blir tatt

Velkommen til årsmøte 2020

Publisert: 27. januar 2020

VINGFORMASJON
Medlemsavis for Vingtor RC Club
Nr. 1 / 2020

Innkalling til årsmøte tirsdag 4. februar 2020
Du innkalles herved til Vingtor RC Club sitt årsmøte tirsdag 4. februar. Det er på årsmøte du kan være med å påvirke klubbens drift, aktiviteter og retning. Det hele pleier å gå greit for seg. Rutine og gode møteledere sørger for det. Modellflyprat og en kopp kaffe blir det helt sikkert plass til også. Årsmøtet avholdes i lokalene til Nordre Skøyen Hovedgård fra kl. 19:00.

Les Vingformasjon nr 1/2020 med saksdokumenter som en PDF fil her.

1. Informasjon fra styret
- Nytt fra NLF
- Flyplassen/depot
- Diverse

2. ÅRSMØTE
2. Godkjenne innkallingen, saksliste og forretningsorden.
3. Velge dirigent og referent samt to medlemmer til å underskrive protokollen.
4. Behandle idrettslagets årsmelding.
7. Fastsette medlemskontingent for året 2021.
9. Bestemme idrettslagets organisasjonsplan.
10. Foreta følgende valg:
a) Leder, nestleder, sekretær og kasserer.
b) Øvrige styremedlemmer og varamedlemmer.

Alle sakspapirene er sendt medlemmene via e-post.
Du finner de også i Vingtors dokumentarkiv.

3. LØST PRAT, KAFFE, KAKER
- Klubben stiller med kaffe og noe å bite i.

Vel møtt tirsdag 4. februar.

GODT NYTT MODELLFLY ÅR!

STYRET BER DEG OM:
• å betale kontingenten for 2020. Vi ønsker veldig mye å ha deg med videre i klubben.
• å sette Grasrotandelen i Norsk Tipping til Vingtor RC Club. Du gjør dette enkelt ved å sende SMS «Grasrotandelen 994040715» til 60000.

FLOTT ARTIKKEL I AKER AVIS GRORUDDALEN
Journalister var før jul på hjemmebesøk hos klubbens mangeårige medlem Tore Tandberg. De tok bilder og intervjuet Tore vedrørende modellflyhobbyen.

Tore forteller at han har hatt interesse for fly hele livet, først og fremst veteranfly og gamle militære fly. Han forteller om motorer og elektronikk og viser frem sin store og fine flysamling og stiller de opp for fotografering.

Etter saken kom på trykk, kunne Tore fortelle at folk i nabolaget gjenkjente han og kom med fine kommentarer til artikkelen.

Flott artikkel om Tore i Aker avis

Navnet hans er Tore Jemtegaard. Trykker du på fanen for klubbstyret og sekretær/webmaster så finner du telefonnummeret hans 🙂

Hei. Har en sønn som ønsker hjelp til litt spoling. Fikk beskjed om å snakke med en Gjemtegård...? Finner ikke noe nr jeg kan ringe. Kan noen hjelpe meg her? På forhånd takk! Og hvis Gjemtegård ser dette så ring meg gjerne på 91565920🙃

Hei Jan Erik Uthus! Moro at du vil begynne å fly igjen. Send meg din e-post adresse eller telefon nr så sender jeg deg en link. Du finner min epost under klubbstyret i menyen over.

Hei
En liten kveldstime på stripa.
Nydelig golfbaneklipp. Mange takk til de arbeidsomme ildsjelene Kåre og Terje. Terrassen er også blitt nyoljet og fin. Dette er bra. Tar kanskje en tur på dagen i morgen også. Er spådd noe krossvind, ca 4 ms, men jeg må få litt trening på det også.

Flystripa er klippet onsdag 07.09.22 med god hjelp av Terje.