Hjertelig velkommen til Vingtors første møte i 2020. Dette er årsmøte hvor viktige beslutninger blir tatt

Velkommen til årsmøte 2020

nyheter
Publisert: 27. januar 2020

VINGFORMASJON
Medlemsavis for Vingtor RC Club
Nr. 1 / 2020

Innkalling til årsmøte tirsdag 4. februar 2020
Du innkalles herved til Vingtor RC Club sitt årsmøte tirsdag 4. februar. Det er på årsmøte du kan være med å påvirke klubbens drift, aktiviteter og retning. Det hele pleier å gå greit for seg. Rutine og gode møteledere sørger for det. Modellflyprat og en kopp kaffe blir det helt sikkert plass til også. Årsmøtet avholdes i lokalene til Nordre Skøyen Hovedgård fra kl. 19:00.

Les Vingformasjon nr 1/2020 med saksdokumenter som en PDF fil her.

1. Informasjon fra styret
- Nytt fra NLF
- Flyplassen/depot
- Diverse

2. ÅRSMØTE
2. Godkjenne innkallingen, saksliste og forretningsorden.
3. Velge dirigent og referent samt to medlemmer til å underskrive protokollen.
4. Behandle idrettslagets årsmelding.
7. Fastsette medlemskontingent for året 2021.
9. Bestemme idrettslagets organisasjonsplan.
10. Foreta følgende valg:
a) Leder, nestleder, sekretær og kasserer.
b) Øvrige styremedlemmer og varamedlemmer.

Alle sakspapirene er sendt medlemmene via e-post.
Du finner de også i Vingtors dokumentarkiv.

3. LØST PRAT, KAFFE, KAKER
- Klubben stiller med kaffe og noe å bite i.

Vel møtt tirsdag 4. februar.

GODT NYTT MODELLFLY ÅR!

STYRET BER DEG OM:
• å betale kontingenten for 2020. Vi ønsker veldig mye å ha deg med videre i klubben.
• å sette Grasrotandelen i Norsk Tipping til Vingtor RC Club. Du gjør dette enkelt ved å sende SMS «Grasrotandelen 994040715» til 60000.

FLOTT ARTIKKEL I AKER AVIS GRORUDDALEN
Journalister var før jul på hjemmebesøk hos klubbens mangeårige medlem Tore Tandberg. De tok bilder og intervjuet Tore vedrørende modellflyhobbyen.

Tore forteller at han har hatt interesse for fly hele livet, først og fremst veteranfly og gamle militære fly. Han forteller om motorer og elektronikk og viser frem sin store og fine flysamling og stiller de opp for fotografering.

Etter saken kom på trykk, kunne Tore fortelle at folk i nabolaget gjenkjente han og kom med fine kommentarer til artikkelen.

Flott artikkel om Tore i Aker avis

Interested in maximizing your reach? You're reading this message and I can get others to read your ad the exact same way! Drop me an email below to learn more about our services and start spreading your message effectively!

Phil Stewart
Email: tqpeng@submitmaster.xyz
Skype: form-blasting

Hei! Kan sikker hjelpe med 3d printing hvis du har filene.. send evt mail på kjole@hotmail.com. Ole

Er det noen i klubben som har 3D printer og er villig til å printe en ny nese-seksjon for meg? 3D LAB Spitfire mk 14? , vingespenn på 98cm

Hei Jarle!
Alle disse datoene du nevner er åpne for fly med forbrenningsmotor. Men det er riktig at slike motorer må støymåles og grensen normalt er 81 dbA på 10 meter. Det benyttes et spesielt måleskjema. Støygrensen er litt høyere på tirsdager.

Hei Fred Storebø! Flott at du ønsker å melde deg inn i klubben vår. Vi trenger flere aktive medlemmer.
Det er dessverre lite aktivitet med helikopter på plassen vår, og faktisk har vi en linje i reglementet som sier at flyplassen kun er forbeholdt modellfly (Fixed-wing). Men om du ønsker å bli bedre til å fly vanlige modellfly har vi instruktører som stiller opp og hjelper deg i gang. Håper vi sees.

Post Form (#2)